14 Aralık 2013

Mavi Erkek Bebek Patiği ve YAPILIŞI

Uzun zamandır patik örmüyordum. Bu erkek bebekler için...
İpim Nako Pırlanta,
Tığ no: 2-2,5 mm
1-2 yaş için.


For these baby boys ...
Hook size: 2-2,5 mm
Yarn: Nako Pırlanta
For 1-2 years ...




PATİĞİN YAPILIŞI
BOTİES CONSTRUCTION

ch (chain) / zincir ----- izleyin
mr (magic ring) / sihirli halka --- izleyin
x (single crochet stitch)  / sık iğne --- izleyin
v ( increase) / artırma --- izleyin
a (decrease) / eksiltme --- izleyin
w: 3x in the last loop
ss: slip stitch----- izleyin
dc: double crochet
hdc:half double crochet
BLO: Back loop
FLO: Front loop ---- izleyin


The soles of your boties

1) 16 chains,
     From the second tier..., 14 sc (single crochet), into the next chain 3 sc , 14 sc, into the next chain 2 sc (32) 
  
 

2) Half of sc, half of hdc.
     3v on tips (38)


End of 2nd row...
  

3-7) 5 more sc to be done.
        to increase the heel and toe portion will be made.
        At the end of the seventh row will total 88 sc, slip stitch (ss)


3 chain (ch),


the lateral side of boties

1) 88 dc (BLO)



2) 88 dc 



3) whit light blue.. 88 dc, ss
    



4) 8 decrease on the front. (1 sc, 2 dc)*8 (80)


decrease dc



with turquoise,
 

 5) 8 decrease on the front. (1 sc, 1 dc)*8 (72)





6)  8 decrease on the front. (1 sc, 1 dc)*8 (64)




 16 chains (ch)



Triple crochet  on chains.


About 35 triple crochet, 16 chains




Button stitch...



You can decorate the boties.




16 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

tek kelime ile muhteşem...

ihlinaz dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş.Çok beğendiğimi belirtmeden geçemeyeceğim...

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzgün ve çok güzel olmuş ayrıca açıklama içinde çok teşekkürler ellerinize sağlık:))))

Bu Benim Dünyam dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Bir şey sormak isterim size cevaplarsanız çok sevinirim.4 yaşındaki öoğlum için örmek istesem bu vermiş olduğunuz sayılar uygun olurmu aceba?

Samyeli Design dedi ki...

Emine Hanım,
Sevgili İhlinaz,
Öznur Hanım,
Sevgili Bu benim Dünyam,
hepinize de çok teşekkür ederim.

Samyeli Design dedi ki...

4 yaş için sayıları artırmak lazım. Bu sayılar 2 yaşa göreydi canım :)

Rengarenk Hobiler dedi ki...

harika bir açıklama ve tam istediğim model hemen oğluma yapacağım bir tane. tekrar teşekkürler

Marifetane hobi dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, ben gelirim buraya örerim oğluşuma:))

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Cok begedım dort gozle yapıp gıydırmeyı beklıyorum

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bende yeğenime örmek istiyorum.Tığ numarasını rica etsem :) şimdiden tesekkürler

yeteneklieller dedi ki...

Merhaba blogunuzu sık sık takip ediyorum. Çok emek sarf ederek çok güzel açıklamışsınız, bende sizin açıklamalarınızdan yola çıkarak yapıyorum inşallah sizin ki gibi güzel olur. Kolay gelsin iyi çalışmalar

merve sentop dedi ki...

çok teşekkür ederim ellerinize sağlık çok süper umarım devamı gelir

Adsız dedi ki...

Merhaba son sirada 88 sok igne olmasi icin 2. Siradan itibaren topuk ve parmak kisimlarinda kac adet arttirma yapiyoruz birde tepe noktasindan mi yapiyoruz

Unknown dedi ki...

Harika.Emeklerinize sağlık.

iğne oyası modelleri dedi ki...

güzel olmuş, çok beğendim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...